18 maj 2010

Bättre lycka nästa gång

Givande dag på skolan, vi hade bara två lektioner eftersom en lärare vägrade komma på den tredje. Hon hade tydligen bråkat med någon på hennes förra lektion så då fick de gå ut över våran istället. Vi satt och väntade i en kvart sen gick vi alla därifrån med ett stort leende på läpparna.
Jag har suttit och planerat i hop dessa tre veckor som är kvar av terminen nu, för att se vad som är kvar att göra. och så idag på matten så fick jag en massa prov, häften och papper som ska göras. Så nu är de väl bara att sätta sig ner igen och börja planera om från början igen.

Annars så har jag vart till banken idag för att sätta in mina pengar på mitt konto. Sen försökte jag fynda mig ett par nya sommar skor, men de gick inte så bra. Var på stan ca 1timma utan resultat. De fick bli ett par leggings och ett linne istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar