7 juni 2010

Sista rycket!

Bara tre dagar kvar nu! Längtar som fan tills på onsdag för då tar jag å min hjärna semester! Det ska bli så sjukt skönt med sommarlov. Jag har kvar 3st prov och en inlämning i svenska kvar. Hade prov i morse i ekologi, så i morgon blir de sov morgon. Ska plugga med Zara efter skolan idag, vi ska göra bort hemprovet i matte B som ska vara inlämnat i morgon och så ska vi gå igenom genetiken..

Förra veckan var vi i 2 djur till Lycksele över dagen. Vi fick en guidad tur genom parken, jag hade hoppats på att vi skulle få göra lite mera än att bara titta på djuren, men jag är nöjd ändå. vi fick se på när dom matade vargarna, fjällrävarna, röd rävarna, lodjuren och järvarna De vart en hel del bilder oxå, fick ca 7 riktigt bra bilder av 385bilder, men dom lägger jag upp sen, för jag orkar inte nu.

På fredag ska jag besikta BMW:n, får hoppas att den går igenom. Den har ju sina skönhets fläckar men får hoppas att besiktnings snubbarna har överseende med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar