4 nov. 2010

Film, film, film, film

I går kväll vart det ett litet film-maraton för mig och bror min (Jocke). Vi började med att se Scary Movie sen såg vi lite mer än halva Ace Ventura - Pet Detective tills den börja lagga. Sen gav Jocke upp, men jag fortsatte att titta film. Och då vart de Million Dollar Baby, så 03.22 stängde jag av tv:en för att sova. Vaknade kring 06.00 tiden skulle jag gissa, då Pappa och Anna kliver upp för att åka till jobbet, sen var jag klar vaken. Vilket jag fortfarande är. Vart och gjort lite ärenden uderdagen sen vart det att kolla Lilja 4-ever. Så nu sitter jag hära. I morgon blir det att åka hem till byn igen. Ska börja sy om min lucia klänning som jag ska ha på lördag då de är halloween fest på laponia, ska även färga håret svart eftersom de tillhör min utstyrsel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar