19 jan. 2011

05 – Vad är kärlek?

Oj, vad är kärlek? hmm, det är väldigt mycket faktiskt. Det är allt från pojkvän, vänner, familj, djur. Så klart så går det en massa kärlek till mina underbara pojkvän trots att han kanske inte är fullt så underbar alla gånger. Sen har jag en stor kärlek när det gäller djur, älskar allt som handlar om djur. Finns det något bättre? Och man får alltid kärlek tillbaka från dem. Min katt Simba ligger mig varmt om hjärtat, vet inte vad jag skulle ta mig till om han försvann ifrån mig, förhoppningsvis så har vi några år kvar tillsammans. Och jag måste väl även säga att jag älskar mina bröder otroligt mycket, fastän de kan vara svårt att erkänna ibland, speciellt när de gjort något olovlig. Och jag får absolut inte glömma mina vänner, man brukar väl inte precis säga till en vän att man älskar hon/han kanske kan misstolkas lite från deras håll. Men även nu ligger mig varmt om hjärtat, speciellt ni som varit vid min sida sedan vi varit små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar