17 jan. 2011

Igår...

Jag är ju tamefan i mig bäst, klantarsle nummer ETT! Jag har gjort de igen, fast denna gång låste jag mig ute från lägenheten. Jag skulle gå ut en sväng med Casper kläde på mig, satte på honom kopplet och gick. Efter några meter kom jag på, just fan! Vart i helvete har jag nycklarna och telefonen, ja inte på mig iallafall. Jag gick min sväng tills jag kom tillbaka, testa port kods telefonen men den funkade inte, great! Hur fan gör jag nu. Försökte kasta snö på fönstret, de lilla problemet är bara att vi bör på tredje våningen, kan ju tala om att de inte var de lättaste att pricka de fönstret. Prickade allt annat förutom fönstret. Jag kastade bort en 10:a, ett lepsyl och limmet till lösnaglarna. Sen kom en kille som bodde i tredje porten, härligt tänkte jag, då tar jag mig in genom att gå genom källaren. Jo tjena, dörren mellan min port och andra porten var ju låst så jag tog mig inte. Så ut på gatan igen, försöka kasta lite mera snö utan resultat. Sen stannade de en bil på gatan vid de andra huset. Så jag stod och funderade en stund, till slut gick jag fram och frågade om hon som körde hade någon telefon jag kunde låna. Och de hade hon, så jag ringde upp Marcus och bad han ringa till Joel så han kunde komma ner och låsa upp porten åt mig. Och jag som hade tänkt gå och lägga mig tidigt men så vart de ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar