25 juli 2011

Kanske dags att uppdatera lite, eller?

Efter att ha spenderat hela sommaren hemma i byn och i stugan så är jag nu tillbaka till Piteå. Ska jobba på PDOL, vilket jag ser fram emot :). Ska bli riktigt jävla kul.

För övrigt så har de inte hänt så mycket i sommar. Har mest bara tagit det lugnt. Jag har hunnit med ett bröllop, min bäst faster Linda gifte sig med sin John. Så nu mera heter dom familjen Sundqvist. Sen har jag varit och kollat på kalvmärkningen, de var inte så intressant som jag trodde men nu har man då sett hur de går till i alla fall. Hann även bli ordentligt förkyld i lagom tid till Nattivalen i A-jaur, men inte stoppade det mig inte :). For dit i alla fall och tog en å annan cider, hade förstås tänkt ta det relativt lugnt men de går inte när man är med Sussi ;). Swingfly och September skulle uppträda, och Swingfly var helt klart bäst. Skrek och sjung som en tok när han uppträde. September såg då ut som jag vet inte vad, en gammal tant helt enkelt och jag var inte den enda att tycka de. Hon kunde väl ha borstat håret åtminstone, såg ut som om hon precis klivit ur sängen. På söndagen när jag klev upp hade jag ingen röst kvar, den var helt borta i en hel vecka efter den helgen. Men kul hade jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar