3 okt. 2011

Jobberi jobbera

Idag har jag inte gjort många knopp. Var meningen att jag skulle plugga idag, men eftersom jag har tjuv startat så har jag inte pluggat något alls idag. Istället har jag skickat in en jobbansökan, bara hoppas jag får jobbet. Sen när jag ringde till Marja för att höra med henne om jag fick lägga till henne som referens på mitt CV så fick jag ett litet jobb på en gång. Ska vikariera på mellanstadiet i morgon. Så jag gick till skolan efter det samtalet och var där en timma med barnen, vi såg någon film på 48 min sen fick de sluta. Sen åkte jag hem till Karin för att klippa klorna på deras kanin, vart bjuden på middag och sen följde jag med dem till A-jaur för att barnen skulle på ridskolan. Men nu måste jag he mig i duschen så att jag får fara hem till mamma och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar