9 nov. 2011

Katt till salu!!


Någon som vill köpa en skrik hals till katt? Någon, vem som helst, han är i stort sett gratis. Nä, jag tänker inte sälja min ögonsten Simba. Men nog är jag rätt sugen just nu. Blir så satans less på han när han ska springa fram och tillbaka över tangentbordet och skrika å ha se. Blir galen, de hjälper inte om man ger han mat eller släpper ut han. Han jamar och skriker ändå, och släpper man ut han sitter han utanför dörren och skriker så då är de bara släppa in han.

Min kära skrikhals--------->


Men nu var de inte därför jag loggade in här, bara för att skriva om min grymt irriterade katt. Eller ja, de kanske var de för har då inge annat vettigt att skriva. Ska jobba i morgon, egentligen så var jag inte schema lagd för i morgon men snäll som man är så hoppar man mer än gärna in som vikarie när de behövs. Annars så är jag bara allmänt trött, som tur så kommer Marcus hem i morgon så då blir de att flytta hem till han igen. Bor ju hos morsan under veckorna Marcus jobbar eftersom jag vägrar sova själv i huset. Och de är rätt så långtråkigt hos mamma, finns inget att göra. Så de är även därför jag blir så seg och trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar