20 dec. 2011

gul jul

Fortsättning på förra inlägget-
Pappa hade glömt mig, inte konstigt att jag fick vänta ihjäl mig. Men tog mig till Arvidsjaur i alla fall.

Var hos pappa hela helgen och är här fortfarande. Sitter just nu i Jockes rum framför datorn. Vi håller på att lägga ett pussel. Det är inte vilket pussel som helst utan ett man ska gissa sig fram till hur de ska se ut. Man vet alltså inte hur de kommer att se ut. De enda vi vet är att bilden på framsidan av kartongen är då tid och vi ska bygga pusslet hur de ser ut i nu tid. Rätt klurigt va! Vi har tagit oss en bit på vägen men de är mycket kvar. Annars så händer de inte så mycket här. Har vart till tandläkaren idag, handlat lite julklappar och vart in på banken.

Inte länge kvar till julafton nu, och som vanligt så ser jag inte fram emot den. Vet inte riktigt varför men antar att de har göra med att jag inte är liten längre. Så skickar en liten anti-jul hälsning till min kära bror Grinchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar