6 dec. 2011

Since now I gonna make it alone

Världs bäst på att blogga... NOT!! Men de beror på en hel del saker nu, jag har haft fullt upp med en massa pluggande, jobbande och så har jag haft det lite jobbigt. Men nu är de bra igen, jag tänker inte gå in något djupare på de. Fattar inte att jag ens nämner de här men ajja, ska inte radera något som skrivs nu. Förutom de tråkiga så har jag som sagt haft fullt upp med pluggandet inför de sista provet i matte D (för er som missat att jag pluggat matte) som nu äntligen är inskickat, nu går jag bara och väntar på att jag ska få igen de så jag får se hur det gått. Sen på Fredag kl: 11.00 har jag examinationen med min lärare över internet. Då vi ska prata om hur de har gått och vilket betyg jag kommer få. Självklart hoppas jag på högsta möjliga, men de vet jag är helt utom räckhåll, de största målet för mig är att jag har tagit mig igenom ännu en milstolpe i mitt liv och kommit ett steg närmare min dröm att bli veterinär. På Torsdag har jag möte med vad ska vi kalla det "komvux" ska boka in min nästa kurs som jag måste läsa för att nå mitt dröm yrke. Men frågan är om jag ska läsa kemi eller fysik först? Har ingen aning egentligen, någon som har ett förslag? Nä nu har ni fått er en liten uppdatering så nu klarar ni er nog ett tag till nästa gång :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar