16 nov. 2012

Helg

Helg och jag är ensam hemma. Marcus jobbar, så min dag idag har bestått av lång sovmorgon och sen har jag bara legat i soffan och glott på tv:en. Inte värst kul. Och när man har tråkigt går de pengar, har klickat hem två nya klädes plagg. Men ska däremot försöka få något gjort i morgon, så som lite pluggande av lagar och paragrafer, städa, tvätta och eventuellt jul pynta. Ni som känner mig vet att jag hatar julen (Grinchen är min bror). Ja, hata är väl ett starkt ord men tycker de är jobbigt att måsta jul pynta, planera julklapps köpen och allt annat. Sen de jobbigaste är när allt jävla pynt ska ner igen, varför orka sätta upp de då? Fattar inte. Så får se om jag orkar med de i morgon så att man får de bort gjort. Brukar vänta in i de sista med att göra de och in i de längsta med att plocka ner de. Nej, dags att försöka sova.

Hade bra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar