10 nov. 2012

Vem försöker du lura?

Du är ju för rolig. Istället för att erkänna så försöker du gömma din skam. Vem försöker du lura, dig själv eller? Jag vet ju att de var du, alla vet. Men ändå sitter du där och skäms över vad du har gjort, och vågar inte möta mig med blicken. Du sitter och tycker synd om dig själv för det du har gjort och undrar varför ingen vill umgås med dig. Men här har du svaret:
- Du har bara dig själv att skylla!!
De är inte de minsta synd om dig, du har ställt till med detta på din egen hand. Inte har du alla getter hemma, man undrar ju vad fan du tänker med? Varför gör man som du gjorde? Bland de få vänner du hade här hemma så svek du dem, på ett sådant sätt som är oförlåtligt. Men tro mig, du är aldrig någonsin mer välkommen här, och jag kommer inte vara tyst om vad du har gjort. Alla kommer att få reda på det på ett eller annat sätt, så kanske de slipper råka ut för samma sak som jag fick. IDIOT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar