17 mars 2013

Söndag

Som vanligt. Dålig uppdatering. Ligger i sängen på DH nu, jobb i morgon. Sist skrev jag att jag vrickat foten och att jag och Cissi funderade på utgång. Och utgång vart det, oj oj oj! Det är vad jag kan säga om den utgången, vi hade jäkligt roligt tills vi insåg att vi var för jävla fulla. Allt bara snurra! Så när dom stängde gick jag hem till DH, lite över 2km tror jag det är från hatten. Cissi och Mirijam tog taxi. Aldrig mått så dåligt tidigare. Haha, de tre partypinglorna! Tänkte att går jag hem hinner jag nyktra till, åtminstone så kanske de slutar snurra. Jo, tjena. Snurra ju för fan ännu mera när jag kom hem. Så det vart en hel dag i sängen den söndagen. Sen så har jag fortfarande ont i min fot, vill att de ska gå över någon jävla gång så jag kan börja träna ordentligt. Nej nu ska jag surra med Sandra sen sova, som sagt jobb i morgon. Go natt!
Hade gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar