3 aug. 2013

Folkrace

Idag har jag skruvat, fixat och svurit över min folkrace bil. Har försökt fästa stolen. Vi fixade själva fästet igår kväll och idag har jag försökt passa in hålen med stolen. Jag har skruvat fast och skruvat lös den där stolen tiotusen gånger idag och borrat om hålen, gjort dem större. Testat fästa stolen igen, tagit lös den gjort samma procedur hundra gånger om. Fäst bältet, tagit lös de mätt, borrat, funderat och svurit lite till. Men till slut så sitter alla fyra bultar under stolen, så nu ska jag bara skruva lös skiten igen svetsa fast fästet till stolen ordentlig. Så det inte får för sig att släppa om man skulle råkas hamna på taket, vilket jag hoppas jag slipper. Men de får bli i morgon. Sen ska bilen målas om också. Hoppas jag hinner det i morgon med, måste även hinna göra lite mer plåt jobb på den. Sen om jag hinner få allt i ordning så är de tävling nästa helg i Gällivare 2dagars.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar