7 apr. 2014

Här händer de grejer

Inte i bloggen i alla fall. Säsongen i Arjeplog är över sedan 3 veckor tillbaka. Jag önskar så att tiden gick att spola tillbaka som vanligt. I slutet av säsongen de är då man kommer varandra nära, man har roligt hela tiden, hittar på en massa grejer tillsammans och så tar säsongen slut och alla åker hem. Det är så fruktansvärt tråkigt. Nog för att jag har haft det väldigt kämpigt denna säsong, mycket beroende på mina kollegor men på slutet lärde jag mig att komma överens med dem alla på någe vis, ändå allra bäst med Sofia, Emma och Jesper. Även dem jag kommer sakna mest av allt från denna säsong. Självklart ska även dom bo nere i Gävle, vilket innebär att jag måste åka dit oftare och samtidigt medan jag är där kan jag hälsa på de andra från första säsongen :) Perfekt, två flugor i en smäll. Jag ska verkligen se till att åka ner och hälsa på ofta :) 
Nu finner ni mig på Tentipi hemma i byn, där jag kommer jobba hela sommaren och ändå in i slutet på september. Sen blir de Arjeplog igen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar