22 okt. 2014

3..2..1....

Nedräkningen har börjat, 7 arbetsdagar kvar innan jag byter jobb och återvänder till mitt kära Arjeplog. Blir tredje säsongen i rad nu och i vinter kommer jag ha en betydligt större roll, kommer nämligen bli arbetsledare. Jag ser verkligen framemot detta, ny säsong, nya kollegor, nya människor men framförallt nya utmaningar. Men innan jag drar tillbaka till Arjeplog så ska jag ner till Gävle en sväng och hälsa på mina bönor ska även försöka hinna träffa Hanna och Cissi. Det var verkligen evigheter sen vi sågs så de är nästan ett måste att hinna med. 
Men de är verkligen sjukt vad jag längtat tillbaka till Arjelog, tror jag egentligen haft nedräkning ändå sedan slutet av förra vintern. Jag stor trivs verkligen med mitt jobb där, även om de är väldigt enformigt på sitt sätt men de är helt enkelt vad man gör de till.
Nedräkningen fortsätter :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar