27 nov. 2014

3 veckor

Slutet på tredje veckan nu, i morgon är de fredag och sen tar jag helg. Ska bli riktigt skönt att få åka hem och sova i sin egen säng. Har sovit så sjukt jävla dåligt de senaste två nätterna, vet egentligen inte varför men mina tankar har snurrat runt på de mesta, allt mellan himmel och jord typ. Och jag är ju sån att börjar jag väl fundera och spekulera över något så kan jag inte släppa de med engång utan jag måste få ett svar eller komma på en lösning innan. Men allt löser sig ju med tiden, vilket jag vet om men min hjärna vill inte fatta de jämt. 
För övrigt så (ni har hör de för och kommer få höra det igen) trivs jag som fisken i vattnet uppe på Hatten. Än så länge är de bara jag och Sophie som jobbar och sliter. Vi har hunnit med en hel del på tre veckor men ännu är inte riktig alla rum rena och snygga men de hinner vi mest troligt med nästa vecka för då kommer även två nya tjejer som ska jobba med oss. Så då blir de inskolning på dom och sen järnet för på måndag kommer vi ha 68 gäster på hotellet. 
Nej, nu ska man försöka sig till att sova så man får åka hemmet någon gång. 
Tjingeling så länge.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar