9 nov. 2014

Gävle och Silverhatten

Veckan som vart har jag spenderar i Gävle med Sofia :) Vi har myst på, vart på Valbos köpcentrum samt Ikea. I torsdags var vi på quizekväll. Det var jag, Sofia, Angelica (Sofias bästis) och Daniel (en vän till dem).  Vi käkade innan quizekvällen började, sen kom det två andra killar (vänner till Daniel) och anslöt sig till vårat lag som vi döpt till "Moskosel" :P En riktigt trevlig kväll, bara synd att vi brudar drog innan vi fick veta vilket lag som vunnit. Sofia fick senare sms om att de hade blivit oavgjort och utslagsfråga/tävlingen vart att vika ett papperplan och kasta det så långt som möjligt och där vann vårat lag med tre meter. Vi vann ett presentkort på 250:- i mat på klubben. Men vi beslöt att Daniel skulle få ta det presentkortet.
Fredagen var jag med Emma och Jeaper på eftermiddagen då vi drog en sväng på Ikea igen, skulle handla åt Jocke oxå. Vart en sväng på systemet och inhandling av groggvirke inför kvällen. På kvällen hade vi lite förfest hemma hos Sofia. Jag, sofia, Emma, Jesper och Sanna-Li innan vi drog till stan på allstar där Eric och Kian från Paradise skulle befinna sig. Men vi vart inte där så läge innan vi drog vidare till Interpol där Joel (Sofias kille) skulle vara. Men någonstans mellan allstar och Interpol tappade vi bort Emma, Jesper och Sanna-Li. Så vi letade upp Joel och tog en tidigare buss hem, vilket var skönt eftersom jag och Sofia skulle upp på lördagen för att åka och käka brunch med Hanna. Var roligt att få träffa henne oxå, var ju trots allt 2 år sedan sist. Sen åkte vi hem till Sofia och jag packade väskan och började rulla hemåt. 

Idag är de söndag och i morgon börjar jag om att jobba på Silverhatten igen. Första dagen i morgon. Ser fram emot denna säsong så mycket och äntligen börjar den :) som jag längtat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar