12 dec. 2010

Snart sängen!

Efter tre veckors APU på Djurmagazinet så är de tillbaka till verkligheten i morgon, alltså skolan,, suck... Ärligt talat så hade jag nog mer än gärna vart kvar på Djurmagazinet i tre veckor till istället för skolan, trots att de inte har vart världens bästa APU plats, men ändå hundra gånger bättre än skolan. Nåja, de är väl bara bita ihop de är ju ändå bara några dagar kvar, sen blir de lov som tur är. Men har ett matte prov kvar som jag inte ser fram emot, och sen har jag en massa in lämningar som måste göras innan jag tar lov. Känns ju lite så där då, trodde jag skulle hinna göra de under de tre veckorna på APU:n men så tänker men jag hinner de är ju länge kvar, och så huxflux så är man tillbaka till skolan. Ja de är inget att göra åt de nu, bara försöka vara flitig sista veckan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar