13 dec. 2010

02 – Min första kärlek

Min absolut första var nog Oskar, men vi var ju så små så jag vet inte om man kalla de kärlek precis. Man var bara kär i varandra, men varför? De visste man knappt. Men min absolut första riktigt riktiga kärlek som de ska kännas och som jag tycker de ska vara, är med Marcus. Jag gick och var kär i han från 5:an till 6:an. Så vart vi tillsammans en kväll med hjälp av några vänner som verkligen ville att vi skulle bli de. Men när vi vart tillsammans så var jag ju inte kär längre, för jag hade intalat mig själv att jag kommer aldrig få Marcus så de är lika bra att ge upp honom och han var definitivt inte kär i mig. Men jag gav honom några veckor och han gav mig några och kärleken började smyga sig på. Och nu 6år senare så är vi fortfarande tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar