12 jan. 2011

Cp dator..

Duger ju för fan inte till något annat än Facebook. Har suttit i 6timmar och försökt skriva på en uppgift som vi har till i morgon. Och om vi skulle göra den hemma skulle vi få sovmorgon. Men tror ni de går att göra den, NEJ! För min cp dator ska ju bara jävlas hela tiden. Slutade med att jag fick skriva om uppgiften 3 gånger. Och den tredje gången skrev jag den direkt på mailen och skickade den. Så nu är de väl bara att gå och lägga sig, och jag som hade tänkt hinna med en massa saker ikväll, men så vart de inte....

Annars så är ju allt som vanligt, man måste hoppa ner i diken för att inte bli påkörda av traktor förare, men de är ju bara de vanliga, eller? Jag och Zara stod och väntade på bussen när en traktor kom och skottade och han som körde vägrade sakta in så jag och Zara fick skutta åt sidan innan han hann köra över oss. Jag lovar, de var inte långt ifrån, han började väl fundera på att trycka på bromsen 2meter framför oss. Förbannade traktorer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar