19 dec. 2010

03 – Mina föräldrar

Mamma - Ulrica..
Världens bästa mamma, vi pratar inte särskilt mycket men vet att hon alltid kommer finnas där när de behövs. Hon bor hemma i byn med sin nya kärlek Toni.

Pappa - Konrad...
Världens bästa pappa. Han är egentligen min låsas pappa, men i mina ögon är han min riktiga pappa. Han bor i Arvidsjaur med Anna och mitt yngsta syskon Anton.

Pappa - Joel...
Världens bästa. Joel är min biologiska pappa, men har bara känt honom i ett par år, eftersom han lämnade mig och mamma när jag var liten. Varför vet jag inte, och jag vill inte heller veta. Men nu har vi kontakt med varandra igen och jag bor hos Joel på veckorna medan jag går skola.

1 kommentar:

  1. Till världens bästa dotter.
    Så skönt att höra att du vet att jag finns här för dej.
    Vad det än är, och när det än är, så finns jag här och ställer upp för dej.
    Älskar dej så otroligt mycket.

    SvaraRadera