25 sep. 2011

Söndag

Igår var jag ju som sagt iväg till Piteå och badade med grabbarna grus. Som tur var så fick jag med mig Zara, så jag hade någon att bada med. Vi försökte bara hålla oss undan från grabbarna så vi sprang runt där och gömde oss. Är rätt så less på Piteå havsbad faktiskt. Sen visade de sig att dessa grabbar hade suttit och planerat hela kvällen, och de skulle ha med mig till Piteå så att jag skulle vara tvungen vara deras chaufför hela kvällen. Men de satte jag stopp för rätt fort. Jag körde dem hem till Arvidsjaur igen, sen fick de klara sig själva. Spenderade resten av kvällen med Sussi, Jens och Emma.

Under kvällens gång fick jag även ringa och jaga efter en bil. Eftersom jag ska till Glommersträsk i morgon och jobba och eftersom min bil är trasig skulle jag få låna Marcus bil, men nu är även den trasig. Så jag ringde runt som ett tok. Till slut så ringde jag min bäst faster Linda, som hjälpte mig. Ska få låna en av hennes bilar, tack så hemskt mycket säger jag bara. Så ska åka ner med Sussi och Jens lite senare för att hämta bilen. Frågan nu är bara hur tusan jag ska orka upp före fan och köra till Glommersträsk i morgon bitti. Börjar kl: 07.00.

Nåja, de återstår att se i morgon. Men nu ska jag dra hem till mamma och käcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar