3 jan. 2012

Hallå där kött å bläbär

Nytt år nya möjligheter, eller? Nya året börjar fint, man tror att man ska jobba och kliver upp tidigt som fan. Kickar ut genom fönstret och ser att de är alldeles svart på skolan. Inte ska jag jobba idag, ungarna har ju fortfarande jullov,, suck.. Får väl se de från den ljusa sidan jag är ledig ett par dagar till. Igår började jag att plugga igen, nu är de Fysik A som gäller fram till den 4 Mars då kursen ska vara klar. Har redan gjort klart de två första kapitlen. Får se om jag orkar göra kapitel tre i morgon eller om jag tar de torsdag istället. Ska åka till Piteå i morgon nämligen och stannar där tills på söndag hade jag tänkt. Ska hälsa på Joel och försöka hinna med Farmor och kusinerna också. Även hinna umgås med Zara hade jag tänkt och Emma om hon tagit sig ner till Piteå vill säga. Sist jag såg dem var studenten tror jag, så de börjar ju vara ett tag sen. Så tyckte de var dags nu :). Och hade jag vetat att jag inte skulle jobba i veckan hade jag kunnat åka idag, fast då väntar jag på ett paket som ska komma, som jag hoppas hinner komma till i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar