15 jan. 2012

Nyttiga veckan

Imorogn börjar mitt "nya liv", som egentligen skulle ha börjat första måndagen efter nyår. Ska försöka äta lite nyttigare, de vill säga att jag börjar att bara leva på sallad (med kyckling, räckor, köttbullar, lax, alltså inte bara sallad) tills på torsdag. Säcker många (eller ni få som läser) som tycket att bara leva på sallad är onyttingt i sig själv och att kroppen ska få i sig mer än bara sallad för att må bra, men de bara några få ynka dagar, så jag lever nog över(Zara, jag vet redan vad du tycker och tänker :) ). Men får väl se hur de blir när Marcus kommer hem. Men hade tänkt att gå ner några kilo, jag vet jag är inte tjock och det tycker inte jag själv heller att jag är. Men några kilo mindre skulle absolut inte skada. Och sen att bara börja äta nyttigare är bra, eftersom jag i stort sett bara lever på onyttigheter annars. Så får väl se hur länge mitt så kallade nya liv håller. Om de nu skulle skita sig, så får jag väl försöka avgifta mig själv från socker åtminstone. ´Som också var ett av mina nyårslöften, godislöfte!

1 kommentar:

  1. Hahaha ja nog vet du vad jag tänker (;
    Men skiter det sig nu så finns ju alltid träning som andra alternativ!

    SvaraRadera