22 jan. 2012

Nytt försök

Min lilla så kallade diet gick åt skogen så fort Marcus komme hem. På fredagen åkte vi till Arvidsjaur och köpte en stor pizza och delade på. Sen så har jag typ levt på godis hela helgen. Men han väga mig innan jag började frossa igen. Jag hade hunnit gå ner 3 kilo på fyra dagar. Så de är ju inte helt fy skam. Men får börja om nu igen i morgon typ. De är för övrig min första dag på mitt nya jobb i morogn. Ska bli otroligt roligt, längtar faktiskt. Och de känns så skönt att äntligen få ett jobb efter allt sökande man gjort, skickat in ansökan efter ansökan utan något resultat. Men tillbaka till ämnet. Förutom att jobba och plugga i morgon så ska jag försöka hinna ut på en promenad också. Men nu ska jag torka håret, sen ska jag göra mig klar för att skalla kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar