18 jan. 2012

Socker sug nå så jävulst...

Jag har just nu ett så enormt sug efter godis, choklad och coca cola. Det är sjukt, så jag sitter och dricker vatten och har ätit en apelsin men de hjälper inte värst mycket. Så på lördag får de nog bli en onyttig dag, för jag är absolut inte så leva utan choklad!! För övrigt så har min "diet" gått otroligt bra. Men de beror väl på att jag inte har haft något annat än sallad och frukt hemma! I morgon är de torsdag, och kanske min sista dag med bara sallad, återstår att se. Skulle vara kul ha en våg för att kunna se om de hänt något på sådan kort tid. Igår var jag och jobbade, så då var jag tvungen att äta annat än sallad för att vara ett gott exempel framför barnen. Men jag tog betydligt mindre portion och endast en portion. Så ni får väl annse de som fusk om ni nu så vill, men de gör inte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar