29 feb. 2012

Början på mitt nya liv,

Del 2 kan man väl kalla de, eller? Gjorde ju ett litet försök tidigare att gå ner i vikt genom att bara äta sallad om ni minns. Men de gick ju som de gick. Men nu tar jag tag i det igen. I morgon börjar mitt nya liv. Och denna gång kommer det att funka. Mitt nya liv kommer att bestå av att räkna kalorier, äta 6 mål om dagen och träna en timma varje dag. Ser faktiskt fram emot detta, förutom träningen då, lite jobbigt att måsta träna varje dag. Men så kommer de bara se ut i en månad. Efter det kommer jag mest troligt träna 2 timmar två dagar i veckan eller liknande. Igår var jag och inhandlade all min mat för en vecka, efter jobbet idag så har jag stått och lagat mat till typ alldeles nyss. Så nu har jag lunch och middag för två dagar. Detta ska bli spännande hur mycket tror du att jag kommer gå ner på en månad? Jag har då tagit vikt, en massa mått och vilopuls. Ska ta kort sen också så man kanske ser nå resultat också. Kommer att hålle er uppdaterade om mitt nya försökt till ett sundare liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar