12 mars 2012

Uppdatering

Ja, just! Min uppdatering om mitt nya liv kommer här. Bättre sent än aldrig :) Hur som helt nu är jag inne på dag 12, eller slutet på dag 12 nu i skrivande stund. Jag har hållt mig till mitt kost- och träningprogram. Dag 10 vägde jag mig och då hade jag gått ner 2,1 kg :). Så att de är så de ligger till. Första dagen var riktig jobbig. Marcus hade vart ner till A-jaur och andlat en massa chips, cola och ostbågar. Jobbigt att måste motstå ett glas cola men jag var så hålla mig och de har jag gjort. Men igår var jag nära att skita i de totalt. Jag fick ett sådant otroligt socker sug efter choklad. Men tog mig en liten kaffe kopp och ett toy på de så var de nästan över. jag överlevde i alla fall. Min träning går också bra men tycker att de är jobbigt att träna varje dag. Men då vet ni hur de ligger till. Nästa uppdatering kommer väl när jag är inne på min 20:e dag för då ska jag ställa mig på vågen igen. Men nu ska jag sätta mig i soffan och se Big Brother.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar