27 juni 2012

I lördags den 23 Juni fick du somna in.

Du har funnits vid min sida i 16 år. Jag kommer ihåg som om de var igår när jag fick dig. Och sen den dagen har du alltid funnits där alltid sovit vid min sida. Men nu är de inte så längre. Jag önskar jag hade tagit dig till veterinären tidigare så kanske du hade suttit vid min sida nu i alla fall ett tag till. Det hade inte behövt bli så plötsligt som de nu blev. Men du ska veta att jag alltid kommer att älskar dig och jag kommer för alltid att minnas dig. Du var mitt allt och trots att du var en katt dock inte vilken katt som helst så kändes det som om du förstod mig. Men åldern han i kapp dig och du blev plötsligt värre. Jag försökte göra allt för att du skulle få leva ett så bra och långt liv som möjligt, jag ville inte släppa taget om dig. Men den 23 Juni såg jag på dig att nu orkade du inte mera och de var dags. Du var redo att lämna denna värld och se vad himlen hade att erbjuda. Så nu är du där uppe. Du är på nytt ung igen där du jagar möss och du slipper vara sjuk längre. Jag vet att du fortfarande finns vid min sida. Vi kommer att ses igen en dag och de kommer bli ett kärt återseende.

Jag saknar dig så fruktansvärt mycket Simba! <3

2 kommentarer:

  1. :( det var ett otroligt jobbigt beslut. Men det var tyvärr det enda och bästa utvägen för honom. :(

    SvaraRadera