8 jan. 2013

Städ

Vart inte en hel dag idag heller, vi var klara med all dagens städning på hotellet redan halv 2. Så hi fick åka hem. Jag hade talet om för mina arbetskamrater att när vi kommer hem måste vi städa för vi har silverfiskar och sen så är de rätt dammigt i korridoren. Jo då dom skulle minsann hjälpa till. När vi kommer hem går alla och lägger sig för att sova middag typ. Å jag storstäder toan och duschen. Sen har jag legat på mot rum hela dagen och när jag ska gå till köket en sväng är de i full gång med att sätta upp lappar överallt där de säkert står att man ska städa efter sig, ska läsa de sen. Men fan ta er i dalen alltså, jag ska tamefan inte städa något mer efter jag städat både tis och dusch och de var inte så fräscht, jag har gjort de största skit görat här nu ,å jag är knappt in i köket heller. De enda som är i köket typ är dom som satt upp lapparna. Ja, nä jag fattar inte.

Jajja, hade bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar