24 mars 2013

Personalfest

Var personal fest igår. Så dagen började med att alla gick in för att jobba på morgonen så att vi skulle bli klara så fort som möjligt eftersom att starten på personalfesten var 11.30 typ. Vi var färdiga på jobbet strax före 9. De vi fick göra under dagen på vår p-fest var att köra isbil, fy satan så kul det var. Inser att jag längtar som fan tills jag har min egen folkracebil och tävlar, ska försöka börja i sommar. Alla fick köra några varv och testa på, några körde fler testvarv än andra. Sen var det tävling, vem som körde två varv på snabbast tid. Jag vann dock inte:(. Sen fick vi åka hem och fixa oss i ordning för kvälls aktiviteterna. Vilket var middag och lekar typ. Riktigt besviken, visst lekarna var roligt men sen satt man ju bara där. Var jätte segt. Så jag och Rikard drog till Harrys i hopp om att de skulle vara mer drag där, men de var de då fan inte. Så då gick vi tillbaka till DH, eftersom Albin hade sagt att de var efterfest hos oss, hahaha!! Jävlar vilken efterfest de var... NOT!! Nä, nog hade man hoppats på att de skulle vara lite mer drag på p-festen. Förra gången var de ju riktigt roligt, så vete fan vad som hände denna gång. Måste ha vart att man vart indelade i lag direkt man kom dit och var tvungen sitta i sitt lag, äta med sitt lag. Tror dom skulle ha gjort så på första festen typ, för det är ju då man behöver lära känna varandra. Ajja, shit happens. Ska strax dra och käka "bakis" pizza med Rikard.
Hade gott.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar