25 mars 2013

Inga fler svordomar

Fick just ett meddelande från mamma på Facebook. Där det stog att hon vart in och läst min blogg och tycker att jag ska sluta skriva svordomar, för då skulle de se bättre ut :). Så får väl lyda hennes råd. Mammor har alltid rätt, har jag fått höra.

För övrigt så har jag jobbat idag. Finns inte mycket att göra på hotellet nu. Blir mindre och mindre gäster. Så vi ska redan i veckan börja städa för stägning på ena sidan av hotellet. Sen kommer jag, Rikard, Jocke, Adrian och Carro fortsätta jobba med att städa för stägning en vecka in i April. Får hoppas det tar längre tid än beräknat, så man har jobb så länge som möjligt. Nä nu ska jag gå och se om min mat blivit varm, andra matlådan som jag värmer nu. Den första gick inte att äta, tror den blivit gammal.
Hade gott!

(Bättre så mamma :) )

1 kommentar:

  1. Jätte bra. Ser mycket bättre ut :)
    / Mammsen

    SvaraRadera