17 apr. 2014

Påsk!

Ligger i sängen i stugan och har Niva bredvid mig. Världens sötaste jycke och ögontjänare utan dess like är hon. Jag hann inte mer än in i stugan så hade hon hoppat upp i mitt knä. Tror hon saknat mig. Men de var inte det jag hade tänkt dela med mig av. 
Jag är så fruktansvärt glad, jag kan komma på mig själv ibland av att jag sitter och små ler för mig själv, sen när jag tänker på att någon möjligtvis kan se mig sitta där och små le och tycka att jag ser fruktansvärt fånig ut så ler jag bara ännu mera för mig själv. Fick svar på några frågor jag gått och grubblat över ett tag och nu känns de så otroligt skönt. Att jag inte ställt de frågorna tidigare, men är man feg så är man. Sen är de ju påsk,  lång ledigt, får spendera min lediga tid på mitt absoluta favorit ställe samt att jag snart fyller år (dock inte lika kul) kan ju inte bli bättre :) 
Nu ska jag knipa åt mina blå är riktigt trött. I morgon är de fisketävling! Jag siktar på att vinna skotern ;) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar