26 apr. 2014

Vaxholmsnappet

Upp tidigt i ottan för att vara först på plats, för att kunna välja ut de absolut bästa pimpelhålet! Nja, riktigt så var de väl inte. Var sist på plats och de flesta hade redan fått sig en liten fisk. Löste start kort, var ju mest sugen på skotern ;) Lånade mig ett spö och var så dra upp två abborrar en något större än den andra. Men vann inget med hjälp av dem. Däremot vann jag en handduk och doftäpplen på startkortet. Lillebror Anton vann skotern, var nog lika bra att jag inte vann den. Var ju bara en liten leksaksskoter :( 

Vi käkade, drack kaffe och busade med små kusinerna :) vet inte riktigt vad vi lekte men de jagade då mig och Putte runt, runt där på isen. Nu ligger jag och Niva i sägen i stugan och försöker vila upp oss lite. Nog f*n märks de att man blivit äldre, har haft ont i höften i två dagar nu så får nog ta och byta ut höftledskula snart ;P Nu ska jag tydligen ut med Putte, pappa och Josefin och skjuta med kolsyrepistolen. 
Ja just de, glömde nämna att påskharen var hit i morse :) 

Står och spanar efter påskharen! 

Karta till äggen



Halva släkten på plats :)


Min firre 

Pris utdelning 

Priserna jag kammade hem ;) 

Bus med kusinerna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar